Naprawa notebooków

Naprawiamy notebooki wszystkich firm: APPLE, IBM, LENOVO, DELL, HP, TOSHIBA, ASUS, SAMSUNG, ACER, NEC, EMACHINES, BENQ, MAXDATA, BELINEA, ARISTO, PACKARD BELL, ALIENWARE, TWINHEAD, GATEWAY, MSI, SONY, LG, GERICOM, COMPAQ, PANASONIC, SONY, FUJITSU SIEMENS, EVEREX, ACTINA i inne.

UWAGA: NAPRAWY DO 250zł WYKONUJEMY BEZ KONSULTACJI Z KLIENTEM !!!

!!! NIE UDZIELAMY GWARANCJI NA NOTEBOOKI ZALANE I POUPADKOWE !!!
(w przypadku zatajenia przez klienta zalania lub upadku notebooka zostanie on obciążony kosztami diagnozy w wysokości 50zł)

Co nas wyróżnia:
1. Bezpłatna diagnoza w ciągu 48-72h.
2. Naprawa sprzętu już od 3 dni.
3. Pisemna gwarancja na wykonanie usługi (3 MIESIĄCE).
4. Naprawa notebooków wszystkich marek.

- naprawy laptopów, REBALLING (mostki północne/południowe / układy graficzne)
- naprawy matryc, inwerterów, wymiana lamp
- wymiana matryc do wszystkich modeli notebooków: 12", 13.3", 14.1", 15", 15.4", 15.6", 16", 17"
- kompleksowa instalacja systemów operacyjnych, sterowników oraz wszelkiego rodzaju oprogramowania
- naprawy kart graficznych, wymiana układów chłodzenia
- naprawy twardych dysków (naprawy elektroniki)
- naprawa zasilaczy komputerowych ATX, także niestandardowych
- naprawa zasilaczy awaryjnych UPS
- naprawa monitorów komputerowych LCD

Możliwość wykonywania zaawansowanych technologicznie napraw, wykwalifikowany personel daje Państwu gwarancję wykonania usługi na najwyższym poziomie. Zapraszamy do korzystania z naszych usług.

Regulamin usług serwisowych:
1. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów, w związku z czym zaleca się sporządzenie kopii zapasowej danych przechowywanych na dysku HDD.
2. Naprawy do 250 zł netto wykonywane są bez konsultacji z klientem. Konsultacja z klientem jest wymagana w przypadku przekroczenia tej kwoty.
3. Podany czas naprawy jest terminem orientacyjnym i może ulec niezapowiedzianej zmianie, np. w skutek oczekiwania na niezbędne części itd.
4. Wymagane jest aby oddawany do serwisu sprzęt był kompletny (laptop zawsze z zasilaczem, baterią i w miarę możliwości z dyskiem, brak dysku może wydłużyć procedury testów).
5. Koszty transportu w obie strony pokrywa zleceniodawca, w przypadku reklamacji uzasadnionej SERWIS pokrywa koszty transportu w jedną stronę (przesyłka powrotna).
6. Serwis udziela pisemnej gwarancji na naprawiane podzespoły: płyta PC 90 dni, laptop 90 dni, zasilacz 90 dni.
7. Za przechowywanie sprzętu nie odebranego w terminie 14 dni od daty poinformowania klienta o zakończeniu naprawy, pobierana jest opłata w wysokości 5 zł za dobę, jednak warunek ten nie dotyczy sprzętu przysłanego pocztą lub firmą kurierską.
8. Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Jest to zarazem umowa, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowane przez obie strony.
9. Serwis zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji usługi. W przypadku odmowy realizacji usługi, serwis nie pobiera żadnych opłat.


CENTRUM DETEKTYWISTYCZNE S&S POLSKA - SZPIEGOSTWO.COM and SURMINSKI.PL
BYDGOSZCZ - TORUŃ - WŁOCŁAWEK - POZNAŃ - GDAŃSK - ŁÓDŹ - KIELCE - WARSZAWA
503 33 42 12- 660 85 95 09 - 52 522 10 60 - 52 522 10 70
www.detektyw.szpiegostwo.com  
facebook.com/szpiegostwo.com